Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu

Phuket

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid en koos

04 November 2012 | Thailand, Phuket

Vandaag vroeg op om 8.45 vliegen we naar phuket....de weersvoorspellingen voor vandaag zijn niet best.....veel regen maar wel 33*....... Vanmorgen was het nog prima...maar vanmiddag hebben we een aantal tropische buien gehad.....en terwijl ik dit schrijf hoost en onweert het......maar we zitten lekker binnen aan een biertje en een wijntje.....dus droog...wat zijn onze plannen....eerst een paar dagen hier aan bang tao beach op het eiland phuket....phuket town verkennen.... Doorreizen naar Ko Lanta....en daar nog even van strand en het eiland genieten...... Waar we nu zitten is een groot resort overgenomen door Russen....nog geen last van....maar dus niet te lang blijven zitten....3 nachten hier is wel weer genoeg om door te reizen......

• 04 November 2012 - 13:25

Anneke:

Nou genietvanjullie drankje jammer van de regen nog veel plezier in phuket en ko lanta
    Gr an en lo

• 04 November 2012 - 13:59

Henny:

Hopelijk duren de tropische regenbuien daar net zo kort als in Costa Rica. We hebben daar prachtige hoosbuien gehad, maar konden altijd blijven wachten tot het weer droog werd. Dat heb je b.v. in Drente niet, daar heb je 1 bui van 14 dagen, dat weet ik nog wel van de vakanties met de kindertjes vroeger.
    Nu ben ik ook net helemaal drijfnat binnen en nog koud ook.
    Veel plezier daar en ik duim voor weinig Russen!
    Nattige grtjes, Henny