Phuket town - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu Phuket town - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu

Phuket town

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid en koos

05 November 2012 | Thailand, Phuket

Vandaag met de lokale bus naar Phuket gereden. Ongeveer 45 minuten....gratis sightseeing door Phuket..... Boottickets geregeld voor Ko Lanta ...met een overstap op phi-phi Islands van 3 uur....eigen keus.... Kunnen we toch een klein beetje van dit eiland zien....alvast een vliegticket geregeld van Krabi naar Bangkok op 14 november....het is nog even weg maar het kan maar geregeld zijn...moeten toch weer op tijd terug zijn in Bangkok voor onze terugreis .....Phuket town best aardig....leuke winkeltjes....eindelijk de nodige souvenirs gekocht om weg toegeven....aan Leila, Ilse, Noortje...als ze het niet leuk vinden hou ik het gewoon zelf.....nu weet ik dat met name Leila heel nieuwsgierig wordt....ook weer met de lokale bus terug maar op dat moment gingen de scholen uit en werd het ineens een soort schoolbus....dus lekker proppen in zo'n bus.....er hingen er ook nog 5 buitenboord. Leuk dagje...warm maar bewolkt...morgen een relaxdag aan het strand....ik hoop op een beetje meer zon....al hoe wel het heel aangenaam is met een beetje bewolking...vandaag geen regen.....maar gisteren is er genoeg gevallen voor een hele week.... Ik vind jullie reacties heel leuk op onze blog...dikke kus voor alle kinderen en schoonkinderen en natuurlijk een dikke knuffel voor Noortje, wat zal die gegroeid zijn in 4 weken...

  • 09 November 2012 - 15:20

    Ilse:

    Ik ben ook heel benieuwd naar de souveniertjes hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Thailand oktober 2012

Op eigen houtje Thailand ontdekken

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

Laatste dag

13 November 2012

De laatste. 2 dagen

10 November 2012

Spanning op Ko Lanta

09 November 2012

Tropisch paradijsje

07 November 2012

Kho Lanta
Astrid en koos

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 7948

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

22 Oktober 2012 - 15 November 2012

Thailand oktober 2012

Landen bezocht: