Spanning op Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu Spanning op Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu

Spanning op Ko Lanta

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid en koos

10 November 2012 | Thailand, Ko Lanta

Ons verblijf hier is nog steeds lekker relaxed...eigenlijk doen we niet veel...beetje lopen langs het strand...is zo'n beetje onze beweging hier....wat gebeurt er gisteren?.....komen we terug in het appartement is de rugtas van Koos verdwenen....deze was nat geworden en stond te drogen op.......de prullenbak .....misschien niet de handigste plek....maar er zat nog van alles in...petje, zonnebrand, deet, sokken, pennen, medicijnen....dus een beetje paniek.....bij de receptie gemeld...schoonmaakster opgetrommeld en ja hoor daar was het tasje weer.....alles keurig gewassen, petje prachtig schoon....
Vandaag voor een wandeling naar Long Beach....zitten we daar even aan de ice-koffie....ziet Koos een meisje met een oranje leeuwenstaart aan haar tas.....hij natuurlijk het gesprek aan met haar.....bleek het een ING bankstel. Zij werkt in Voorburg en hij in Leidschendam....nog wat over Thailand gesproken....en toen weer lekker de zee in en weer terug naar ons eigen strand....
Waar zojuist een fikse onweersbui is los gebarsten en ik dus even tijd heb om mijn blog bij te werken.
Op advies van de receptie gaan we toch met de boot naar Krabi....die volgens eerste informatie pas vanaf 14 november zou varen.....waarschijnlijk verkeerd geïnformeerd door de medewerker van de minivans....zo zie je maar dat je altijd op moet letten.....dus nog 1 dag hier en dan langzaam aftellen

• 10 November 2012 - 13:31

El Peque, De Huismeester:

Een ING bankstelsel? Is dat een oranje bank? Hebben ze die in Thailand?
    Leuke verhalen allemaal. Hier is het herfst, overal bladeren Koos: in de garage, entree, lift... Ik word er een beetje moedeloos van.
    Alles is goed e gaen met de panden. Vuil op e haelt, evenals het papier.
    Non, ik spreek jullie! Geniet nog ff, ik kom
    Jullie ophalen.

Steef