Noord Thailand dag 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu Noord Thailand dag 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Astrid en koos Pronk - WaarBenJij.nu

Noord Thailand dag 2

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid en koos

02 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Koos heeft een slechte nacht...de massage heeft er voor gezorgd dat hij erg onrustige benen en armen had....kun je hem horen vloeken " dat nooit meer gvd" maar ik heb heerlijk geslapen...in ons hutje in de rimboe........de volgende dag om 8 uur moeten we paraat zijn aan het ontbijt....maar buiten de olifanten is er nog niemand paraat...maar het is leuk om te kijken hoe de olifanten gewassen en opgezadeld worden...de olifanten zijn gewoon huisdieren voor deze mensen....om 9 uur staat het ontbijt klaar. Daarna gaan we voor een ritje om het kamp op de olifant, grappig om te doen een beetje lopen door het riviertje....en veel op de foto....daarna stond onze mooie bolide klaar, Honda. Daarmee gaan we verder op pad....door de bergen naar het dorpje Pai...en daarna naar mae hong son....200 km......maar door de bergen gaat dat niet zo snel daar hebben we ons een beetje in vergist.... Prachtige rit, maar wel erg lang rijden.....in Pai gebruiken we de lunch en kijken daar even rond....helaas is het daar 's-avonds pas echt druk....maar dan zijn we er dus niet meer....jammer...daarna door naar mae hong son waar we rond 18.30 aankomen. Een leuke plaats...een goed diner en slapen in een guesthouse..